kolmapäev, 29. aprill 2015

Hei-hei!

Alustan siis kõigepealt endast. Ma olen 17-aastane tüdruk Tallinnast, kes veedab õppeaasta 2015/16 Mehhikos. Hetkel õpin Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi 10. klassis. Kust tuli üldse selline mõte, et minna? Ma olen seda kaalunud päris pikalt ja leidnud, et see oleks midagi erakordselt teistsugust ja see annaks mulle kindlasti väga palju uusi kogemusi. Julguse võtsin ma kokku sügisel, et viia oma taotlusankeet ja eneseanalüüs YFU kontorisse. Peale seda toimus valimispäev ja nii see läks. Kõige toredam hetk oli loomulikult see, kui mu host-pere võttis minuga ühendust. Eesti ajavahe Mehhikoga on 8 tundi, mis on päris suur. Nemad võtsid minuga ühendust hommikul, see oli täiesti tavaline vaheaja hommik, kus ma ärkasin üles ja vaatasin, et keegi on kirjutanud. Peale väikest vestlust oma host-õega ei suutnud ma ikka uskuda, et nemad ongi minu host-pere ja loomulikult ei suutnud ma oma rõõmu ainult endale hoida vaid helistasin kohe oma pere ja sõbrad läbi. See tundus nii uskumatu ning aina rohkem hakkas mulle kohale jõudma, et ma ju lähengi täiesti aastaks ära. Minek toimub 4. augustil ning Mehhikosse jõuan kohale 21:50. Räägin oma perest ka veidi- mul on peres host-ema ja 2 õde. Üks õde on 16-aastane ja teine on 20-aastane. Oma host-õdedega räägin ma pidevalt ja nad on lihtsalt niiiiiii toredad, armsad ja sõbralikud. Rääkisin ka praeguse vahetusõpilase Kaisaga, kes on hetkel Mehhikos ja selle vestluse põhjal ootan ma veel rohkem oma minekut.
Väike link ka Kaisa blogile- http://kaisamehhikos.blogspot.com/ :)

Praeguseks kallid-paid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar