reede, 12. juuni 2015

Juuni

Vahetusaasta läheneb aina suurema hooga. Alles oli aprill, siis mai ja nüüd on saabunud juba juuni.. paneb imestama küll, kui kiiresti aeg läheb vahetevahel. Juba vähem kui kahe kuu pärast on minek ja see pole mulle siiani täiesti kohale jõudnud. Ega vist ennem lennujaama jõudmist ei jõua see päris kohale ka. Vahepeal mõtlen, kuidas ma sellega üldse nii kaugele jõudsin, ei suuda ka seda uskuda aga kindlasti ma ei kahetse seda. Minekuga kaasnevad ka kindlasti väikesed hirmud aga nendest tuleb üle olla ja jagu saada, sest kindlasti on see üks parimatest otsustest mida ma olen teinud. Ootan juba samas Kaisat ka Mehhikost tagasi, et saada osa tema emotsioonidest, saada oma linna kohta rohkem teada ja kõike muud, head ning põnevat. :) Ma olen oma host-perele ka väga tänulik, et nad just minu valisid. Nad on kõik nii uskumatult lahedad inimesed ja nad meeldivad juba mulle nii väga. Veidi imelik on ka mõelda, et ma ei jätka sügisest oma koolis vaid lähen hoopis seitsme mere ja maa taha, kaugele Eestist. Kindlasti teen palju pilte ja videosid vahetusaastal ja panen ka siia midagi vaatamiseks. Praeguseks rohkem ei midagi muud ega uut siin päikese all.

Päikest! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar