kolmapäev, 5. august 2015

Esimesed hetked Mehhikos

Esimene postitus Mehhikost- jõudsime eile kell 12 öösel hotelli ja lennuk maandus umbes pool üksteist. Kokku lendasime päeva jooksul 18-19h ja kokku tulime üldse 23,5h. Lennud olid väga väsitavad, eriti lend Frankfurtist USA'sse mis kestis 8,5h ja meie lennukil oli esialgu ka midagi viga, seega läks kauem ja nii me siis ootasime, millal lennuk lendamist alustab. Ka Mehhiko lennuga oli veidi jama, pidime ootama kuni midagi täidetakse. Mehhiko lennule jõudsime ca. 10 minutit varem, kuna järjekorrad lennujaamas olid meeletult pikad ja kohvritega võtmisega, kontrolli viimisega ja tagasi viimisega läks väga kaua. Õnneks laabus kõik hästi ja saime kohale. Mehhikos ootas meid Paula, kes tuli meile vastu oma poiss-sõbraga ning nad viisid meid hotelli.
 Hotellis oli väga hea teenindus ja võeti väga hästi vastu. Hommikusöök läks meil igal ühel kokku 84 peesot. Ootasime tükk aega oma lauas, võibolla kuskil 40 minutit, et saada oma arvet aga kelner jalutas mööda, naeratas ja tegi ainult silma. Lõpuks saime pika ootamise peale kuidagi makstud ja tulime üles oma tuppa. Tundub, et siinne vesi on üsna kare, juuksed jäid kuidagi imelikuks. Magama sain öösel kuskil kella 3 vahel ja üleüldse oli väga raske magada, mõtted tiirlesid peas ringi ja oli ka koduigatsus. Hommikul läks uni juba kell 7 ära ja läksin pesema. Täna läheme me teistele vahetusõpilastele vastu ning peale seda sõidame bussiga 2,5h aasta alguse seminarile, mis on Mexico City külje all. Lennukiga üle Mexico City sõitmine oli lõpmatu, tundus nagu see linn ei lõppegi ära ja lennujaama ei tulegi nii pea. Kokku tuleb Mehhikosse 20 vahetusõpilast, meie olime esimesed 3, kes jõudsid.  Kohver on meil hetkel lennujaamas luku taga, täna saame kätte. Kohvri kilodega läks õnneks hästi, miski ei olnud ülekaalus. Mis on aga väga kummaline erinevalt Eestist, on see, et tundub, et Mehhikos sõidavad politseid ringi ka ilma väljakutseta vilkuritega. Õhtul oli ilm päris jahe ja hommikul kella 7 ajal oli kuskil 16 kraadi, päeval lubatakse täna maksimaalselt 24 kraadi. Mehhiko lennujaam on ikka väga ilus ja suur, täiesti teistmoodi võrreldes Eesti omaga.

(Huvitavad pistikud, näo kujuga.)

(Hommikusöök)

(Vaade lennukist Mehhikole)

(Mehhiko lennujaam)

(Kirjutame Annikaga koos blogi)