pühapäev, 9. august 2015

Aasta alguse seminar ja pere

 07.08   Hetkel oleme aasta alguse seminaril, mis kestab laupäevani ning peale seda viiakse meid perre, minu sõit Ixtepeci peaks kestma 12h bussiga. Eile, 6. augustil oli esimene päev siin, hommikul kell 08:30 oli söömine, kuigi üldiselt on kell 8 aga kuna me jõudsime eelneval õhtul nii hilja siia, lausa öösel siis meile anti lisa 30min. Peale söömist kogunesime kaheksandale korrusele, mis oli üks suur suur ruum ja seal räägiti meile Mehhiko kohta ja küsiti hästi palju meie arvamust ja kaasati meid kaasa. Hiljem läksime õue, kus olid meile mõeldud erinevad mängud ja meil olid enamasti 4-6sed võistkonnad. Pidime läbima erinevaid ülessandeid, näiteks õhupall jalge vahel ja toolipeal selle peale istuma ja tagasi jooksma samamoodi, basseinist Mehhiko peeso sentide otsimine, jahu seest kummikommide otsimine, jooksmine niimoodi, et mõlemal inimesel on üks jalg kinni seotud ja donutsite söömine. Hiljem oli natuke vaba aega ja siis rääkisime basseinis ja päevitasime, basseini vesi on ikka väga soe. Hiljem tulime sisse ja rääkisime veel, pidime presentatsiooni tegema, meie grupi teema oli "living in Mexico". Lisaks õpetati meile Hispaania keelt ja kohalikku tantsu. See on väga väga kiire aga super lahe ja omandatav. Täna peame me tegema presentatsiooni oma riigi kohta ja õpetama oma rahvatantsu. Veel viiakse meid linnapeale, kus saame ülessanded mida täita, peame rääkima inimestega hispaania keeles. Õhtu lõppes üllatusega, neil on tavaks erinevatel üritustel lüüa silmad kinni kurika moodi asjaga käsnakalle Patricut seni kaua, kuni sealt lendavad välja kommid. Hiljem tuli nagu seebikates Mehhiko orkester vms ning me tantsisime terve õhtu väljas. 09.08   Jõudsin täna oma hostperre. Mulle tuli bussijaama vastu ema, õed ja 2 sõbrannat. Mind võeti väga soojalt vastu ja isegi mu kohvrid viidi ise autosse. Edasi läksime tacosi sööma ja  seda tulime siia. Siin olid July, Nidia, Yered ja mu õde Jazz. Nad rääkisid minuga enamasti hispaania keeles kuna nad oskavad natukene ainult inglise keelt ja me üritasime kuidagi kehakeelega ja sõnadega hakkama saada, google translate oli ka abiks. Nad rääkisid mulle koolist ja Mehhiko elust, sain ülevaate ka sõnadest ja lausetest, mida siin ei tohiks kasutada ja mis on halvad. Sain neilt küsimusi küsida ja nemad said minult. Nad ütlesid, et esimene päev saab mul koolis raske olema kuna kõik on siis väga uudishimulikud. Peale seda viisime me nad koju autoga ja läksime vanema õe mehele järele. Siis tulime tagasi koju ja ma hakkasin oma asju lahti pakkima, õde oli mulle vabu sahtleid jätnud kuhu ma oma asjad sain panna. Siin on väga väga palav, täna oli terve päev 37 kraadi.. Elame praegu tänu konditsioneerile! Peale seda hakkasime minema vanaemale külla ja nägime sugulasi, nad olid kõik väga jutukad ja uudishimulikud. Peale vanaema juures käimist läksime pitsat sööma, see pitsa oli eesti omadega võrreldes lihtsalt niiiii hea. Tagasitulles viskasime oma host ema voodisse pikali kuna see on ainuke tuba, kus on külm. Käisin veel pesus ja see oli jumalik, sellise kuumaga on lihtsalt võrratu olla külma dušši all. Ixtepeci sõitsin ma kokku 12h bussiga, ma pole vist kunagi nii mugava bussiga sõitnud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar