esmaspäev, 3. august 2015

Segased tunded


Alles tundus nii kaugel vahetusaasta algus aga nüüd on see juba homme. Blogi pean ma enamasti enda jaoks, et oleks hiljem, mida lugeda ja mida meenutada aga ka teie, kallid sõbrad, võite ka huvipärast seda lugeda. Ma pole eriline 'kirjutaja tüüp' aga ma panen ennast proovile. Täna on kolmas august ja homme, neljandal augustil on juba minek. Ees ootab kolm erinevat lendu, kõigepealt Tallinnast Frankfurti, Frankfurtist Newarki (USA) ja Newarkist Mexico Citysse. Ei tea, kas üldse magama jõuabki, oma pakkimisega pole ma siiamaani päris lõpule jõudnud. Magama minemise kohapealt ei oska ma midagi öelda, kas üldse jõuab. Hommikul kell 4 peab juba valmis olema ja kell 04:20 lennujaamas, seega, kui kellegil tekib soovi tulla ära saatma, siis umbes kella 5'ni saab seda teha. :)
Olen alati mõelnud reisile minnes, mida kaasa võtta ja mida jätta, ka kuskile lähemale reisile minnes aga seekord on see ikka nii müsteerium, et annab ikka mõelda. Host-õde aitas mind sellega, et seal on väga-väga palav. :D Pakkimise olen ma jätnud päris hiljapeale aga ma saan hakkama! Eestist võtan esialgu kaasa 2kg komme.. Laupäeval, esimesel augustil pidasime perega ja sugulastega ärasaatmispidu, mis oli väga vahva ja mille lõpp oli väga emotsionaalne minu jaoks. Tunded on väga segased ja närv on sees, kõht ja pea valutavad juba mitu päeva. Käisin täna veel viimaseid sisseoste tegemas ja pilte ilmutamas, mida endaga kaasa võtta. 
Viimased 2 nädalat on üldse keerulised olnud, raske on öelda lahti inimestest ja asjadest, kellega/millega oled nii harjunud ja kes/mis on nii kallid. Olen siiski arvamusel, et see vahetusaasta täiendab kõvasti mu silmaringi ja oskan asju palju suuremalt näha. Järgmine postitus tuleb ilmselt alles Mehhikos. Nägudeni! :)










(natukene Eestimaist kommi ja KAMA)



(viimased tunnid aega mõelda, mida võtta/mida jätta..keeruline)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar