teisipäev, 18. august 2015

Esimene koolipäev

Täna, 19. augustil oli minu esimene koolipäev. Tundsin ennast hommikul nagu läheks tagasi esimesse klassi, ootusärevus oli nii suur ja samas oli ka väike hirm sees. Öösel väga magada ei saanud ja vaatasin pidevalt kella, et jumala eest ei jääks esimesel päeval kohe hiljaks. Kuna kool pidavat hakkama kell 7, siis panin endale 05:30'ks äratuse ja läksin pesema, ma polnud isegi väsinud, sest ma ootasin seda hetke. Õde magas kõvasti kauem, alles peale 6'te ärkas millalgi ja hommikust süüa me ei jõudnud, ema viis meid autoga kooli. Kooli väravast sisse minnes vaadati meie kõigi koolivorm üle, et kas seelik on ikka piisavalt pikk ja muud asjad on okei. Eeldasin, et tunnid hakkavadki kell 7, kuna just siis pidime me koolis olema, tunnikellad käisid aga midagi ei toimunud, õpetajaid ei olnud. Ootasime tund, ja kaks, ning peale seda hakkasin juba küsima, kus kõik õpetajad on ja mis toimub. Aga ilmselt see oli esimese koolipäeva asi, et tunde ei olnud. Hiljem kella 9 paiku oli meil semestrite kaupa rivistus ja keegi tähtis mees rääkis midagi, ta rääkis kohe nii kiiresti, et raske oli jälgida. Sellele järgnes koolihümn? ja siis rääkis veel üks naine midagi ning peale seda võisime oma asju jätkata. Me läksime kooli nö. puhvetisse, mis oli asju nii pungil täis, et silme eest läks kohe kirjuks. Istusime natuke seal ja mina ikka arvasin, et ehk need tunnid siis varsti hakkavad, ootame veel natuke. Läksime Yair'i ja teistega tema lemmiku õpetaja klassi ning istusime seal, kuna meeletult palav oli õues. Yair õpetas mulle paar lauset ja sõna juurde hispaania keeles, panin need oma vihikusse kirja. Üks hetk tuli siis õde ja küsis, kas tahan temaga koju minna või jään nendega kauemaks kooli. Läksin õega kaasa kuna pidin minema postkontorisse ja panema paki teele oma kõige kallimale sünnipäevaks. Koju jõudsime kuskil täpselt kell 11. Kohe väga raske oli oma vigase hispaania keelega üksteisest aru saada postkontoris, nii minul postitädist kui postitädil minust. Lõpuks saime kõik korda ja homme hakkab pakk Eesti poole liikuma. Sellega on siis nüüdseks vähemalt korras, korralikult sahkendamist ja jamamist oli selle kõigega aga see on seda suurt vaeva väärt! 
Hiljem käisime veel ema ja 2 õega korra Yuchitanis, autos tuli nii suur uni aga samas nii palju oli vaadata ümbrust. Mulle väga meeldib autoga sõita, see on nii rahustav ja uinutav. Eriti peale seda unetut ööd ja peale esimest koolipäeva. Õhtu poole käisin juuksuris ja värvisin juukseid, õde ja Kevin ootasid mind väljas ning peale mu juuksurit suundusime koju aga tuli välja, et ema pole kodus ja suuremal õel polnud võtmeid. Ootasime teiselpool tänavat ema ja siis tuli õnneks õe mees, kellel olid võtmed. Õe mees, küsis kuidas öelda eesti keeles: "please open the door". Ütlesin talle selle eesti keeles ja ta tükk aega korrutas seda. Väga armas, kui keegi palub mingit sõna või lauset mul õpetada endale ja see, kuidas nad seda üritavad öelda on lihtsalt niiiii armas. :D Täna pidin ka vene keeles õpetama paar lauset oma koolikaaslastele. 
Homme hakkab kool kell 11:30 ja õnneks saab end siis välja magada. Nii palju, kui aru sain, siis toimub ainult 2 tundi ja peale seda saab juba päev läbi. Ostsime täna veel kooli puhvetist vett ja kui see otsa sai, mõtlesin, et lähen täiendan seda kooli WC's kuna üldiselt pole ju veel vahet. Valasin oma pudeli täis ja mulle üritati korduvalt selgeks teha, et ma ei tohi seda juua ja see on halb. Eks ma siis uskusin seda ja valasin oma joogipudeli uuesti tühjaks. Hiljem õhtul lugesin selle kohta oma Mehhiko raamatust, et miks see huvitav nii võis olla ja sain teada, et kui vesi on reostunud mingil väheselgi määral, siis kaasnevad sellega igasugused tervisehädad (täpseid nimetusi ei mäleta) aga iiveldus, peavalu ja muud sarnased asjad tulevad koos sellega. Olen ikka väga tänulik, et mind hoiatati ennem selle eest, kui oleksin seda jooma hakanud. 


(Kool kell 7 hommikul)


(Kooli puhvet)



(Meditsiini klassiruum)



(Kooli esine, väravate taga kontrolliti koolivormi)


(Mägi kooli taga)




Ja paar pilti mõnest eelmisest päevast, kuna ma tõesti ei jõua iga päeva kohta postitada, siis panen paar pilti ja kirjelduse alla. :)



(Käisime Ojo De Agua's ujumas, mis on Ixtepecist natuke eemal)


(Õe, Nidia, Silvana ja Julyga)


(Tegin perele kama)



(Põhiline söök mul, kuna tacosi ja muid asju ma ei söö)



(Istusime kooli puhvetis)


(Ojo De Agua)


(Käisime vanema õe mehe jalgpalli mängu vaatamas koos Jassina-noorem õde ja Aletvia-vanema õe'ga)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar