kolmapäev, 12. august 2015

12.08 Olen oma pere juures olnud peaaegu neli päeva. Nendel neljal päeval on väga palju tegevust olnud, oleme käinud mööda linna ringi ja ostmas igasuguseid asju. Näiteks üritasin ma seletada neile, et mul oleks vaja netti, mida saab kasutada igalpool, et kasutada google translate ja suhtlemiseks oli seda ka vaja. Selle kõige peale läks mul kokku 400 peesot ehk ca. 23,5 eurot, see kestab 15 päeva ja peale seda pean ma uuesti ostma, ei teagi kas siis on kallim või ei ole. Olen ikka päris suur kulutaja, kuna praeguseks olen ma ainult nädal olnud ja mul on järel ca. 700 peesot ehk 41 eurot.. aga eks see aasta õpetabki mind ilmselt raha hoidma ja rohkem väärtustama. :) Käisime eile õhtul Ixtepeci lähedal ujumas, seal oli naturaalne vesi, kus sees on kalad, kes nö. söövad nahka. Väga mõnus ja soe oli, kuigi me käisime kell 10-11 õhtul siis väljas oli 31 kraadi ja tähed paistsid, välku lõi ka samalajal pidevalt. Täna käisime postkontoris ja uurimise paki saatmise kohta Eestisse, nii palju kui aru sain siis 1kg maksab 30 euri ja 10 kg maksab 70 euri. Leppisime täna Jazzi,Julissa,Silvanna ja Yerediga kokku, et teeme midagi õhtul kell 6 ja natuke peale kuute tulid nad kõik siia ja siis kõndisime läbi linna pargi poole. Ostsime jäätist, mis oli lihtsalt niiiii mini aga nii hea. Siis istusime pargis mingi torni otsas ja rääkisime juttu, kuna me istusime maas siis pärast olid kõik püksid, jalad ja terve keha sipelgaid täis ning nii kohutav oli olla, igalt poolt sügeles. Peale seda läksime kohvikusse, ostsin espresso, nii väikest espressot ma pole küll kunagi kuskil näinud aga noh, nüüd on nähtud. Istusime seal kohvikus, rääkisime, naersime ja hiljem tuli meile Julissa vend järgi ja viis kõiki koju. Homme on plaanis minna kellegi juurde kell 5 filme vaatama, samuti peame kas homme või siis laupäeval ostma mulle koolivormi, milleks on valge särk, must seelik ja mustad jalanõud. Olen isegi õnnelik, et mul on koolivorm, siis ei ole kunagi seda muret mida hommikul seda panna. Eile küsis ema mult, et kas mulle meeldib zumba, vastasin, et meeldib küll ja juba peale seda pidin spordiriided selga panema ja oligi minek zumbasse. Õde ja ema tulid minuga kaasa aga nad vaatasid pealt, sain väga positiivset tagasisidet peale tantsimist. :) Eile tulime meile külla ka väike sugulane, 10-aastane ja ta oli lihtsalt niii armas. Ta kirjutas mulle paberile laused, mida ma pidin ära lõpetama, näiteks: mis su lemmik värk on, mul on... ja sul on.... Hiljem terve päev ta küsis mult küsimusi, et kas mulle meeldib see ja kas mulle meeldib see ning koostas mulle väikse sõnastiku samal ajal kui ma tantsimas käisin. :) Sain ka uue kõnekaardi, seega on mul uus number ja Eesti number ei ole hetkel kasutusel, kes tunneb, et vajab seda numbrit siis võib alati küsida. Mu tekst on kõik nii läbisegi, kuna erinevaid momente tuleb meelde ja ma ei pannud endale ennem kirja, mida ma kõike teinud olen seega jah, see tekst siin on väga kirju-mirju. :D Praegu on kell 22:06 ning naudime õega õhtut, kuulame muusikat ja pikutame. 







(Ixtepecis on 2 parki, see on suurem park)




(Mini jäätis, mis oli 5 peesot)


(Minu koolivorm)


(Park õhtul)



(Mini espresso)


  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar