laupäev, 12. september 2015

Uus pereliige ja uued uudised

Minu siiatulekust on praegu täpselt möödas kuu ja 8 päeva. See kuumus siin on ikka meeletult metsik, kus vähegi saab seal ventilaatorid töötavad. Hetkel ma küll ootan väga sellist ilma, kus sajaks ja oleks natukenegi külmem aga siiamaani seda pole tulnud. Kui aus olla, siis üks päev oli hommikupoolne natukene külmem ja vihma oli sadanud aga soe oli endiselt. See oli neljapäeval, kui käisime AR'i ja host-emaga Salina Cruzis. Käisime jälle immigratsiooniametis, kus seekord pidin ma paberitele panema oma sõrmejälgi. Kastsin kõik näpud tindi sisse ja nii ma seal neid vajutasin paberitele, pärast ei tulnud see näppudelt maha isegi mitte alkoholiga. 2-3 päeva olid sinised ja mu helesinine küünelakk muutus ka tumesiniseks.. Peale immigratsiooniametit läksime suurde poodi, kui ma ei eksi siis selle nimi oli Säm's Club. Minu jaoks on see täielik maailmalõpu pood, kuna seal müüakse asju ainult 2-3 kaupa. See on nii suur, et seal ära eksida on täiesti tavaline. Kuna Salina Cruzi sõitmine võtab kuskil miinimum 50 minutit ja max natuke üle tunni, siis see on väga väsitav ja uinutav sõitmine. Ma ei mäleta minemisest ega tulemisest midagi kuna mu võitlus unega oli nii suur ja uni sai minust ikkagi jagu.
Lisaks sain endale ikkagi lõppude-lõppuks ostetud interneti, mida saab kasutada ka väljaspool kodu. Kodus on meil wi-fi ainult paaris toas nagu ma eelnevalt olen maininud. Ostsin 400 peeso eest 3GB, mis on kõige suurem, mida sa saad siin osta. Ma imestasin isegi selle üle, et on olemas tunni MB'id ja päeva omad, mida väga uut. Võibolla on Eestis ka tõesti selliseid võimalusi aga mina küll nendest midagi ei tea. 
Koolis tegin ma kaasa oma klassiga geograafia eksamit. Küsimustest sain kõigist enam-vähem aru ja vastata oskasin ka juba nii ja naa. Aga probleem seisnes selles, et Eestis me pole kunagi selliseid asju õppinud. Seega ei osanud ma ikkagi nendele küsimustele väga vastata aga see oli mulle nagunii lihtsalt prooviks :) Meil on vahetevahel kooli poolt antud vabu päevi, täpseid põhjuseid ma isegi ei tea, miks need vabad päevad on või mis siis selle põhjuseks on. Igastahes reedel jäi meil 2 tundi ära ja esmaspäeval ei toimu ka kooli. Sellel nädalal oli olnud kolmapäeval ja neljapäeval kooli. Koolis on väga palju asju mille eest peab maksma, seega rahakotti on alati vaja kaasas kanda. Kooli minek on enamasti kas takso või mõnikord bussiga, buss maksab 3 peesot aga takso maksab kas 10 peesot- kui 2 inimest aga kui oled üksi siis on 20 peesot. Tagasitulek on samamoodi kas bussi või taksoga. Koolis peab ise endale ostma seda, mida sa süüa soovib ja kell 10:00 hakkab kõige pikem vahetund, mis kestab 30 minutit. Selle aja jooksul on aega süüa küll. Koolis antavate paberite eest peavad ka õpilased maksma. 
Pangaautomaadid on siin enamasti puutetundlikud, mis oli minujaoks esialgu väga uus asi ja aru ma ei saanud, mida ma temaga pean kuna nuppudega see ei töödanud. Lisaks ei saanud ma eriti aru veel, kuhu ma üldse vajutama pean, et raha välja võtta. Nii ma siis proovisin seal kuskil 10 minutit kõike teha aga lõpuks pidin ikkagi abi paluma. Järjekorra pärast oli ka piinlik. Aga lihtsalt niii nii palju on valikuid, kuhu vajutada või mida valida. Võttis mu juhtme ikka korralikult kinni. 
Mis veel uudist on, on see, et me saime täna koera! Tegelikult ma ei teadnud sellest algul midagi. Kui ema ütles, et hakkame vanaema juurde minema ja ma ruttu sellepeale jalanõud jalga panin ning alla tormasin, nägin, et meil on kutsu. Ei osanud algul arvatagi, et meie oma. Küsisin sellepeale õelt, et kelle koer see on ja ta ütles, et meie. Mul vajus kohati suu lahti, nii vinge! Ta on veel kutsikas ja tõug on puudel. Mõtlesin nime peale "Princessa", kuna ta nägi välja nagu printsess. Ütlesin õele, et ta on nagu printsess ja ta nimeks saigi Princessa. Sain veel teada, et me võtame kassi peale õe sünnitust. Niiet kui ennem meil ei olnud ühtegi kodulooma siis nüüdseks varsti on lausa 2!! Minu jaoks väga head uudised kuna ma nii armastan loomi. Mul jäi jutt pooleli veel vanaema juurde minekust- kõigepealt tegin kodus Rasmusega facetime ja siis tuli ema ning ütles, et me lähme vanaema juurde kõik. Läksimegi kogu perega ja seal oli vanaema, onu ja veel palju sugulasi. Sõime nendega koos garnachasi ja rääkisime. Kuna tšillit ja väga pipraseid asju ma ei suuda süüa siis peamine asi, mida ma koguaeg ütlen on "sin chilli" ehk "ilma tšillita". Tšilli pole lihtsalt väga minu teema.. Õhtusöök oli väga maitsev ja tore oli käia väljas perega söömas. 


Väljas söömas koos Julissa ja õega, parimad  tortad mida olen saanud siin


Puudel Princessa





Garnachad



Väljas päevitamas, õde tegi salaja pilti :D





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar