neljapäev, 21. jaanuar 2016

Jaanuar

Käes on juba 21 jaanuar ning aeg on päris kiirelt läinud. Pole jõudnud kirjutada novembrist saati kuna olen hakanud oma vahetusaastast kõike võtma, see on ju ainult ühekordne võimalus. Uskumatu, et siin olla on jäänud veel kusagil 5-6 kuud, pool oma ajast olen juba ära olnud. Võtan end nüüd natuke kätte ja üritan siia nende äraolnud kuude sündmused enam-vähem ära jutustada. Minujaoks on siinne igapäevaelu juba harjumuseks saanud ning enam ei tundu miski väga ületamatult raske minu jaoks. Kui tahad, saab kõigega hakkama. 
Detsembris käisime Rollos (veepark Mehhikos) ning Six Flags'is (lõbustuspark Mexico Citys). Six Flags oli ikka päris võimas ning hirmsamaks minu jaoks tegi asja see, et kõikides atraktsioonides olime esimeses pingis või kuidas öelda.. Olime seal kuskil pool päevast ning äraminnes oli süda kohutavalt paha. Aga selleks, et atraktsioonidele saada, pidi ootama ka kuskil 1-1,5h healjuhul. Lasime omale teha tasuta sissepääsu aastaks, kui tuleb jälle isu lõbustuspargi järele siis saab selle kaardiga minna. 
19. detsembril käisime Mehhiko pulmas, mis sarnanes mingil määral ka eesti pulmadega. Algas see kirikus ja lõppes peomajas. Söögiks olid ka Mehhiko toidud ning süüa serveeriti kõigile ikka korralikult. Koju läksime üsna varakult kuigi pidu kestis veel edasi. Kojujõudes hakkas mul kohutavalt halb ning hakkasin jälle oksendama ning pidama see ei jäänud. Varahommikul sõitsime siis taaskord haiglasse, mis on juba üheks koduks mul kujunenud nende kõhujamadega. Pandi siis tilgutite alla jälle kuna vedelikupuudus oli suur. Peale mõnda tundi tilgutiteall istumist saadeti koju tagasi, kus mul muidugi oli ikka sama halb olla. Kirjutati rohud kaasa ja nii ma siis pidin neid võtma. Edaspidi jäin dieedile, ei tohtinud kõike süüa ning pidin vältima mõningaid sööke. Küll need terviseprobleemid kimbutavad mind just siin vahetusaastal..
24. detsembril pidasime jõule, nagu ikka kombeks on. Õhtupoolikul enne õhtusööki käisime kirikus. Peale kirikuskäimist sõitsime koju tagasi ning hakkasime jõulusööki vslmistama. Jõulusöögiks oli kalkun, õe valmistatud mõnusad spagetid ning värske salat. Joogiks oli puuviljajook. Panime telekast käima jõululaulud ning istusime perega lauataga ja sõime. Enne söömist pidi igaüks lausuma söögipalve, ka mina pidin seda tegema, kõik hispaania keeles. Tegime ka üksteisele kingid ning peale söömist andsime need laiali ning avasime need lauas. Päev pärast jõule nautisime kodubasseinis- Mehhiko rõõmud :D
28. detsembril läksime reisile Cancuni. Üks kohutavalt ilus koht Mehhikos. Hakkasime lennujaama poole liikuma juba varahommikul kuna sinna oli ikka parajalt sõita ka, sõitsime Mexico City lennujaama. Cancuni sõitsime alla 2 tunni ning lennukilt mahaminnes oli väga palav ja niiske. Lennujaama tulid vastu sugulased, kes elavad Cancunis ning ööbisime ka nende juures kesklinnas. Cancunis võtsime palju päikest, käisime poodides, nautisime puhkust, ujusime palju peaaegi läbipaistvas- türkiissinises vees, külastasime Xplorerit, Xcareti ning käisime ka Playa del Carmenis. 31. detsembril hakkasime uut aastat vastu võtma ning katsime laua välja õue, kus olid igasugused Mehhiko parimad palad söömiseks ning jällegi tuntud puuviljajook. Igale ühele anti 12 viinamarja ning iga viinamarja söömisega pidid midagi soovima. Kui uus aasta saabus, siis soovisime üksteisele uut aastat ning kallistasime. Pärast pandi erinevaid laule ja tantsisime. 
2. jaanuaril läksime Holboxi saarele kaatriga. Saarel nagu saarel ikka, läks hotellis kordamööda ära vesi ning elekter. Saarel olime 3 päeva ning viimasel päeval oli hull torm, seega tagasi läksime laevaga. See saar oli tõesti saar, mida saab paradiisisaareks kutsuda. Tõeline unelmate paik.
Ilmad on meil siin Pueblas üsna jahedaks läinud, eriti õhtuti, kus peab ikka midagi paksemat või talvejope välja otsima. Aga eks see jaanuar üks külm aeg ole. Varsti peaks jälle soojemaks minema. Järgmine nädal 31. jaanuaril lähme juba YFU'ga reisile Veracruzi. Ning 25. jaanuaril peaks olema minu esimene koolipäev. :)





SIX FLAGS







TEHUACAN


valmistumine pulmaks








pakkisime lastele komme


kodubasseinis jõulujärgselt






Xploreris 










Holbox saar











2 kommentaari:

  1. Omg jaa, kui ma jaanuari lõpus olin kaks nädalat Venna juures Pueblas siis oli jaa mega külm õhtuti ja ma olin tavaliselt mega õhukeste riietega. Vahepeal oli vist isegi mingi kaks kraadi ainult

    VastaKustuta
  2. Omg jaa, kui ma jaanuari lõpus olin kaks nädalat Venna juures Pueblas siis oli jaa mega külm õhtuti ja ma olin tavaliselt mega õhukeste riietega. Vahepeal oli vist isegi mingi kaks kraadi ainult

    VastaKustuta